Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

Γκαζόν



Κακοπεσα σε λάθος τραπέζι
Βρέθηκα περικυκλωμένη από ζηλωτές του γκαζόν
Μου απήγγειλαν όλα τα Ευαγγέλια του Μπρόκολου
και εκστατικά  επαναλάμβαναν τις φρικαλεότητες της Μπριζόλας.
Όταν μου δώσαν την τελευταία ευκαιρία να σωθώ, αρνήθηκα.
Η χλωροφύλλη, τους ανέβηκε στο κεφάλι
Καταπράσινοι, άρχισαν να βγάζουν κολοκυθανθούς από τα αυτιά.
Δεν δεχόταν την άρνηση μου.
Τα μάτια τους ντοματίνια Σαντορίνης με κοιτούσαν, κόκκινα μπερδεμένα.


-Θα ήταν υποκριτικό από μέρους μου απάντησα
Πως μπορώ να επιβάλλω σ ένα στόμα
φτιαγμένο να κατασπαράζει σάρκες
το μαρούλι και το σέσκουλο;;

Φερε αποδείξεις για το σαρκοφάγο σου στόμα και θα σταματήσουμε είπαν.

-Το πάθος είναι η απόδειξη μου
Ξεκινάς από το φιλί  και καταναλώνεις τον άλλον
είναι τροφή για σένα πρέπει να γεμίσεις με τις σάρκες το αίμα του, να
λιανίσεις τα κόκαλα του να τον εξαφανίσεις.
Το στόμα σου ζητάει σάρκα, κι η ψυχή του άλλου κρέας γίνεται για να φαγωθεί.
Τροφή θα γίνω με την σειρά μου και θα αφεθώ
Όταν η καύλα μου είναι σαρκοφάγα πως μπορώ να την συντηρήσω με
φύτρες και ραδίκια;;;
Όταν ποθώ να κανιβαλίσω και να κανιβαλιστώ
γιατί να ντυθώ ψεύτικη συμπάθια για την αγελάδα;;
Θα ήταν υποκριτικό από μέρους μου.

Αλήθεια ονειρεύτηκε ποτέ κανείς μηρυκαστικό γαμήσι?? 

Δεν νομίζω ότι θα επαναλάβουν την πρόσκληση.

1 σχόλιο: