Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014

Μία




Μόνο Μία Εσύ, δεν μου φτάνει .
Σε θέλω τρεις... εφτά... έντεκα...
Σε θέλω διπλά μου κι απέναντι.
Σε θέλω στην κρεβατοκάμαρα να παρακαλάς να μην σ αφήσω
ενώ στο σαλόνι με περιμένεις μ' ανυπομονησία.
Να σε  χαζεύω να μου φτιάχνεις τον καφέ εκεί
 κι εδώ να μου χαϊδεύεις το μέτωπο.
Να κουρνιάζεις στα πόδια μου 
κάθε που πας στο σούπερ μάρκετ
Να μου φωνάζεις θυμωμένη και να σε διακόπτεις
για να μας μονιάσεις
Μόνο Μία Εσύ, δεν μου φτάνει.
Θέλω να σ' αφήνω στο σπίτι για να βγω να σε συναντήσω,
να με περιμένεις στο ασανσέρ
και να σε βρίσκω στο αυτοκίνητο
Να με κοιτάς μισοκρυμμένη στην γωνία
 να σε παίρνεις στο κατόπι
ενώ μ' ακολουθείς
Μια πολυπληθή Λιτανεία από Εσύ
να γεμίζει την πόλη.
Να σε ζηλεύεις για το ραντεβού που σου έκλεισες
Να γκρινιάζεις για τις ώρες που φεύγω από σένα για να τις περνώ με σένα.
Να σε φιλάω και να μ' αρπάζεις απ' τα μαλλιά
για να φιλήσω το δικό σου στόμα.
Να με παρακολουθεις  όταν σε γαμάω
και λάγνα να περιμένεις την σειρά σου
Να χάνομαι μέσα  σου
κι απ το μέσα σου δίπλα, να βγαίνω να αναπνεύσω.

Μόνο Μία Εσύ, δεν μου φτάνει.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου