Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

Μετεκλογική ευδαιμονία.





ph. Hans Bellmer



Εκπαραθυρώνω τον λογιστή
Αφήνω τα γυφτάκια να χορέψουν στο σαλόνι
Τα έπιπλα είναι παλιά.
Τους τα παραχωρώ καθώς φεύγουν.
Η καταιγίδα που ξεσπάει έξω,
 είναι ενοχλητικά καλοκαιρινή.
Ο χειμώνας μου απειλείται.
Μειώνω την υπογεννητικότητα μου ραγδαία.
Παράγω μικροσκοπικές Παρθενώπες
Τις απελευθερώνω
στην άσφαλτο.
Στο σώμα μου μεταναστεύουν
 ηλεκτροφόροι  Ακτινοπτερύγιοι.
Οι ρώγες μου στάζουν φως.
Ο εραστής μου ενθουσιάζεται,
"μωρό μου θα γίνουμε πλούσιοι"
υπόσχεται.
Ευδαίμονες, αποκοιμιόμαστε.
Η αμφιβολία μου δαγκώνει τον αστράγαλο.
Ξυπνώ από τον πόνο.
Ο πανικός μου ανάβει το τσιγάρο.

Πως θα μπορέσουμε να ζήσουμε
δίχως λύπη;;;

η γραβάτα στο γκρι κουστούμι μοιάζει με στολή και παίζει να μας τρομάζει. - See more at: http://www.sdna.gr/gr/gnomes/manos-antonaros/article/11046/gi-auto-nikise-o-tsipras/#sthash.erXM6Lcl.dpuf
η γραβάτα στο γκρι κουστούμι μοιάζει με στολή και παίζει να μας τρομάζει. - See more at: http://www.sdna.gr/gr/gnomes/manos-antonaros/article/11046/gi-auto-nikise-o-tsipras/#sthash.erXM6Lcl.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου