Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

χωροταξία

photo Sally Mann -2008

  

 -Με αγαπάς;;;
- Σε αγαπώ...

-Κάθε φορά που απαντάς σε μια ερώτηση...
κάνεις τον κόσμο μου στενότερο...
κάνεις εμένα μικρότερη
γιατί το κάνεις αυτό;;;

-σε θέλω να χωράς...

-που θέλεις να χωρέσω;;;

-μέσα μου...

-θα σταματήσω να ρωτάω...
Θα δηλώνω ξερά...
 Με αγαπάς.

-Όχι μην το σταματήσεις...
Κάθισε στα γόνατα μου και ρωτά... 
ρωτα με και από την κουζίνα όταν κάνεις καφέ...
 από το ντουζ...
να με παίρνεις τηλέφωνο όταν λείπω...
 να ρωτάς....

Όχι... δεν το ξανακάνω... δεν ξαναρωτάω... στο υπόσχομαι....


-Με αγαπάς!
- Σε αγαπώ.


- Γιατί έχω πάνω μου χώματα;;;;

- Γιατί σε έθαψα...

- και θα μείνω για πάντα εδώ;;;;

- Δεν έπρεπε να σταματήσεις να ρωτάς
έπρεπε να αφήσεις την περιέργεια σου να σε συρρικνώσει
Θα μίκραινες και θα χωρούσες μέσα μου...
 θα ανάπνεες...
  θα κοιμόσουν..
  θα ρευόσουν...
  θα κατουρούσες μέσα μου...
 το στόμα μου θα μίλαγε τις λέξεις σου....

-δεν θέλω να είμαι μόνη...
 δεν θέλω να είμαι μικρή...
 δεν θέλω να είμαι κρυμμένη μέσα στα χώματα...
 διψαω...

-δεν θα είσαι ποτέ μόνη...
 θα είσαι πάντα τεράστια...
 και δεν θα κρύβεσαι ποτέ από μένα... 
πάντα θα σε βλέπω...
θα σου αφήσω το ραδιόφωνο να σου παίζει μουσική
θα στραγγίσω δυο πορτοκάλια πάνω στο χώμα να ξεδιψάσεις...

-Δεν νομίζω ότι μπορώ να κλάψω πια...
και τα πορτοκάλια σου δεν έχουν γεύση....

-Μην το σκέφτεσαι...
 το βράδυ θα έρθω να σου χτενίσω τα μαλλιά...

-Με αγαπάς;;;
- Σε αγαπώ....

                                                                                            (2012)





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου