Παρασκευή 27 Μαρτίου 2020

Περήφανες Λοιμώξεις Της Ηθικής Ευαγγελίζονται.


Στοχάζεται Γράφει και Ευλογει
  'Ηβη Καίσερλη

Photo  art  
 

Ξύπνησα στο 2020.
Άνοιξα τα παράθυρα να μπει καθαρός αέρας 
και ν ακούσω τα πουλιά να κελαηδούν,
 Αλλά μπήκε μόνο σκατίλα από τις σωληνώσεις της πολυκατοικίας.
 Και θόρυβος από χιλιάδες καζανάκια..
Όλοι χέζουν κορονοιό κι εγώ τον αναπνέω..
Έστειλα το sms μου,έγραψα την δήλωση μου και βγήκα να μαζέψω κρίνους..
Aχχχ  οι κρίνοι..
Θα τους κάνω με μπακαλιάρο και σκορδαλιά!
Έτσι δεν κάνουν σήμερα;
 Η γάτα μου με κατακρίνει και διαμαρτύρεται..
Δεν της αρέσει ο κρίνος.
Είναι χειρούργα άλλωστε..
Προτείνει περιστέρια και λιόφυλλα..
Ίσως είναι κατά βάθος εθνικίστρια.. 
Την έντυσα τσολιά και της άρεσε. 
Μου έφερε μάλιστα κάτι μισοκακόμοιρα περιστέρια λαθρομεταναστες
 να μου το αποδείξει.
Ίσως τη βάλω στο φούρνο, δεν ξέρω..
θα ταίριαζε με ρίζες λωτού άραγε όπως το είδα σ ένα κινέζικο μάστερ σεφ;
Ο λωτός φέρνει λήθη..
ξεχνάς πως τρως ότι αγαπάς για να πάρεις τα μάτια του και τις δυνάμεις του
 Κι ύστερα... 
Βγαίνω σα γάτα  απ' τον φωταγωγό.
 Κερνάω ακούσια ντουμάνια τις γριές που 
βηχολογούν συνωστισμένες  
κουτσομπολεύοντας ολημερίς
 στους κοινόχρηστους χώρους τις πολυκατοικίας
Κάθε μέρα  σε ώρα ευέλικτη
αλλά πάντα μετά τον όρθρο και πριν το μεσημεριανό
βγάζουν επιτελικές ανακοινώσεις με ντουντούκες
Στη συνέχεια τις κολλούν  παντού
στις πόρτες, στους τοίχους, στο ασανσέρ και πάνω μου,
απαγορεύοντας την είσοδο στους ντελιβεράδες

Θα τους ρουφήξω τη ψυχή καθώς κοιμούνται..
για να τη χέσω μετά κι εγώ με τη σειρά μού 
στις σωληνώσεις της υπέροχης πολυκατοικίας μας..
αν σταματήσουν τα καζανάκια χαθήκαμε! 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου